Na czym polega outsourcing księgowości w Ekoconsultant

Platforma, za pośrednictwem której świadczona jest usługa księgowa, to innowacyjne w skali kraju rozwiązanie pozwalające na zmianę tradycyjnego obiegu dokumentów na formę elektroniczną.

Księgowość w modelu outsourcingu świadczona przez Ekoconsultant polega na realizacji obsługi naszych Klientów z wykorzystaniem nowoczesnego, internetowego systemu do prowadzenia księgowości. Świadczymy profesjonalne usługi w oparciu o sprawdzone systemy firm Comarch (ERP Optima, ERP XL), Microsoft (Dynamics NAV, Dynamics AX) czy SAP.

Dlatego możemy realizować obsługę księgową na systemie, z którego korzysta twoje przedsiębiorstwo.

Elektroniczna obsługa dokumentów pozwala na rzetelne i szybkie przygotowywanie rozliczeń, a ty zyskasz wgląd w niezbędne informacje (m.in. o wysokości wynagrodzeń, wysokości zobowiązań publicznoprawnych). Dzięki modułowi controllingowemu nasi księgowi przygotują dla ciebie wszelkie potrzebne raporty, co da ci wgląd w rzeczywistą sytuację podległych jednostek w dowolnym czasie.

Jak wygląda proces księgowania?

1. Przyjęcie i skanowanie 

Przyjęcie i skanowanieBiuro obsługi klienta przyjmuje dokumenty, oznacza je kodem (QR) i skanuje. System rejestruje dokumenty, a wersje papierowe trafiają do archiwum.
Możliwe jest też dostarczanie skanów dokumentów drogą elektroniczną.

2. Rozpoznawanie i obieg dokumentów

Rozpoznawanie i obieg dokumentówModuł inteligentnego OCR rozpoznaje dane zawarte w dokumencie. Po walidacji (kontroli poprawności odczytanych danych) dokumenty trafiają do obiegu dokumentów. Odpowiedni użytkownik akceptuje dokumenty i zatwierdza je do płatności.

3. Księgowanie i wyliczanie wynagrodzeń

Księgowanie i wyliczanie wynagrodzeńSystem automatycznie transferuje dane do modułów księgowych i płacowych. Nasi specjaliści księgują dokumenty, naliczają wynagrodzenia i ich pochodne. System zapewnia powiązanie zapisu księgowego z obrazem dokumentu papierowego, dzięki czemu dla każdego zapisu w dowolnym momencie można podejrzeć dokument źródłowy.

4. Archiwizacja 

ArchiwizacjaRepozytorium dokumentów pozwala na natychmiastowe uzyskanie dostępu do dokumentu w postaci elektronicznej. System rejestruje też dane o miejscu przechowywania wersji papierowej, co pozwala na szybkie dotarcie do dokumentów źródłowych.

5. Raportowanie 

RaportowanieSystem przekazuje klientom niezbędne informacje (m.in. o wysokości wynagrodzeń, zobowiązań publiczno-prawnych) i raporty (np. o rozrachunkach). Moduł controllingowy oparty o hurtownię danych pozwala użytkownikom na szybkie tworzenie złożonych raportów (np. zestawień kosztów wg dowolnych wymiarów analitycznych), co pozwala na wgląd w rzeczywistą sytuację podległych jednostek w dowolnym czasie.

 

Bookmark and Share
Partnerzy:
Systemy ERP
4audyt
Stowarzyszenie doradców gospodarczych
Polska Izba Firm Szkoleniowych
British Polish Chamber of Commerce